11 Haziran 2011 Cumartesi

FIRINDA LEVREK









5 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

merhaba ben zeynep ..sizi kızınızdan tanıdım .daha oncede zıyaretınıze gelmıstım..guzel gozlu melek:)maşallah annesi...
hemen ızlmeye aldım...

tarıfler cok guzel ellerınıze saglık...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

zeynep hanım ziyaretiniz için tşekkür ederim..
güzel gözlü kız benim değil ama benin sayılır:) ablamın kızı kendileri:) sevgiler

Deli Anne dedi ki...

Maşallah ne güzel burası.. hele şu sağdaki gülümseyin yazısı çok çok hoşuma gitti

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

delianne tşk ederim....

Aycan dedi ki...

Fırında levrek şahane görünüyor.Ellerine sağlık.

İzlemeye aldım sizi :)
Selamlar;

B U N L A R D A İ L G İ N İ Z İ Ç E K E B İ L İ R!!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails